Foto i nefoto priče

07.06.2008., subota

Flora OS 08

Dakle, naravno da sam išla posjetiti prvi sajam cvijeća u Osijeku. I ne mogu skriti svoje oduševljenje. Iako... nisam baš ljubitelj cvijeća, volim neki diskretni detaljčić imati po vrtu, u kući... nešto što ne traži previše brige... :D

Nego, da... oduševljena sam stoga što je odaziv očito solidan, jer sajam je trebao trajati do danas u 20 sati, a trajat će do sutra u 13. Konačno su osječani odlučili ne opstruirati sve što netko osmisli. Bravo mi. :D:D

Dakle, automobil ostavismo na parkingu kod Kopike (što će se kasnije pokazati kao prilično loš izbor) i krenusmo ka prvom osječkom sajmu Cvijeća Flora OS 08 koji se održava na lijevoj obali Drave, pokraj ZOO hotela. (Da, onog hotela u kojemu je čovjek dobio otkaz jer je postupio po pravilima struke).

Na isto mjesto ili u neposrednu blizinu zaputilo se još ljudi... Neki na rolama...

Slika Neki rolama

Neki pješke...

Slika Neki pješke

A neki... ni manje ni više, nego konjem...

Slika A neki... konjem. :D

Eto, imali smo prilike vidjeti kako se uvježbava kasač. :)

No, kada smo stigli do mjesta održavanja sajma, dočekala nas je simpatična, no, za moj ukus previše napadna dobrodošlica:

Slika Flora

No, moram priznati da me sadržajno ovaj sajam oduševio. Neki vrtni centri, iz Osijeka, Belog Manastira, Valpova... i još od svakud, napravili rondelice od cvijeća, neki se potrudili više, neki manje, no, sve je bilo prekrasno. Lijepo je živnula lijeva obala...

Ovo je jedna od rondelica, i ovdje si je netko zbilja dao truda, pa sam pomislila kako bi lijepo bilo da ju vidi još više ljudi nego nas je bilo na sajmu:

Slika S puno, puno truda

Nakon razgledanja kupili smo neke jagode i med na jednom od štandova koji je zbilja simpatično izgledao:

Slika Svašta od meda

I mogu vam reći da je poprilično fino. :)

Kupili smo još neku ružu u obliku drveta (.... nije moja ideja... ) i nismo imali dovoljno love za još neko cvijeće, sitno, bijelo i korpice za kalić u kojem je to cvijeće. Pa smo, jel... morali do parkirališta Kopike po auto s tom ružom.... kako bismo otišli na desnu obalu Drave po još love ..... Sreća pa je šetnja uz Dravu u kojoj se psica kupala... :D

Dragi je otišao po love, a psica i ja ostale na Kopiki šetati se... Nije baš bilo kupača, no onih koji se odmaraju uz vodu je bilo. Najzanimljivije su bile ove djevojke:

Slika Odmor na Kopiki...

Onda je dragi došao, psica i ja uletjele u auto, otišle po ono cvijeće za koje nismo imali dovoljno love... Kupili cvijeće, korpice za to cvijeće i krenuli na terasu ZOO hotela popiti kavu... No, tako krcato je bilo da jednostavno nismo imali gdje sjesti. Ali smo uspjeli s malog uzvišenja vidjeti Floru:

Slika Pogled na Floru

I, naravno, sajam cvijeća i opreme za vrtove ne bi bio sajam cvijeća i opreme za vrtove da nema barem na jednom štandu barem jedan vrtni patuljak:

Slika Nezaobilazni vrtni patuljak

I nakon ovoga, još jednom apeliram na svekoliku javnost da mi javi ako igdje na bilo koji način mogu kupti vrtni, zločesti lik iz bajke...

:) wave

- 21:31 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OniKojeGledam(IČitamAkoNeštoPiše)

OniKojeČitam

Galerije by Sanja