Foto i nefoto priče

18.08.2008., ponedjeljak

Naklapanja

Ovih dana dogodilo se svega nečega.
Ono što me najviše naljutilo jest novi zakon o trgovini koji brani trgovina raditi nedjeljom. I brani im raditi nakon 21 sat. Ali... Ne baš. Sanader shvatio da to baš i nije najpametnije....

Nego, da krenem od početka.
Koalicijska vlada na čelu s Račanom se krenula uvući u anus crkvenim veličinama pa zabranila rad trgovina nedjeljom. To je trajalo neko vrijeme. I onda je prestalo trajati. Argumenti za zabranu rada: trgovci trebaju biti sa svojim obiteljima (moje pitanje: zar samo trgovci? Konobari, pekari, osobe zaposlene u rekreacijskim centrima i objektima, radnici u videotekama, zidari i svi ostali koji rade nedjeljom ne trebaju biti sa svojim obiteljima?), državni inspektorat ne može natjerati poslodavce da plati rad nedjeljom (moje pitanje: zašto država nas sili da plaćamo nesposobne inspektore koji ne mogu zatvoriti trgovinu koja izrabljuje radnika? )... Na ova pitanja niti ona a niti ova vlada nije pružila odgovor. Samo je zakon kod ove vlade znatno kraće trajao. Valjda je Sanader nestrpljiviji od Račana.

No, da sada napišem pravi razlog koji me naveo da pišem o ovome. Eto, ja moram raditi i praznicima i nedjeljama. A ne radim u trgovini. Pa onda imam sitan problemčić. Neki dan, na Veliku Gospu, sat i pol smo tražili mjesto gdje ćemo kupiti doručak... jer, vjerovali ili ne, radeći na praznik, usudili smo se biti gladni. Dvoje kolega i ja. Naravno, pronašli smo ugostiteljski objekat na tržnici koji je prodavao burek sa sirom. To smo kupili. Bio je fin. No... što da je i taj, kao i većina ugostiteljskih objekata koji rade hranu, radio od 10, 11 ili kasnije? Uživali bismo u radu praznikom - gladni. :)


- 22:02 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OniKojeGledam(IČitamAkoNeštoPiše)

OniKojeČitam

Galerije by Sanja